Vitaelife Pharma Omega 3 – hinta, mistä ostaa, miten se toimii

omega-3-ryhmän monityydyttymättömiä rasvahappoja (PUFA), jotka suojaavat solukalvoja ja sisäelimet vaurioilta. Ilman näitä yhteyksiä mahdollista suorittaa työn hermoston, immuunijärjestelmän ja sydän-järjestelmien riittävä synteesi kudosta hormoneja, prostaglandiinit, oikea aineenvaihduntaa olennaiset ainekset. Lisäksi ne tukahduttaa tulehdusta, parantaa nivelten terveyttä ja kamppailee tunnehäiriö, krooninen väsymysoireyhtymä.

Tarkastellaan tarkemmin mitä omega-3 ja mitä ne sisältävät.

Sisältö:

Yleistä

Lipidit omega-3 kuuluvat ryhmään olennaista rasvojen koska ihmiskeho ei koota niitä itse. Siksi ne pitäisi säännöllisesti tehdä ruokaa.

Tärkein edustajat omega-3 LCD:

  1. dokosaheksaeenihapon (DHA). On osa harmaan aineen aivojen, limakalvojen verkkokalvon solujen, sperma, kiveksiä. DHA on myös tärkeä rooli muodostumista hermoston lapsi.
  2. eikosapentaeenihappoa (EPA). Stimuloi elvyttämiseen solukalvojen, normalisoi mekanismeja lipidien kuljetuksen verenkiertoon, stimuloi immuunijärjestelmää, parantaa rasvan imeytymistä ruuansulatuskanavassa, lisää antioksidantti elimistön.
  3. Alfa-linoleenihappo (ALA). Rasvat tämäntyyppinen auttaa torjumaan stressiä, huono kolesteroli, korkea verenpaine, ongelmat iho, hiukset, kynnet (kuiva, öljyinen, kerrostuneisuus). Lisäksi, ne ovat rakennuksen substraatti synteesiä eikosapentaeenihappo ja dokosaheksaeenihappo rasvahappoja.

Lipidit EPA ja DHA sisältyvät kudoksiin meressä. Ne ovat hyödyllisiä ihmiskehon, koska niiden imeytyminen ei vaadi paljon entsyymejä, toisin istuttaa ruokaa runsaasti ALA.

Hyödyllisiä ominaisuudet

monityydyttymättömät triasyyliglyserolien omega-3 ovat välttämättömiä ravintoaineita ihmisille, koska niillä on biosäätelevänä, rakenne- ja varastoi energiaa toiminnot.

Edut:

  1. voimistavat synteesi kudoksen hormonien (eikosanoideja) mukana kaikissa biokemiallisia reaktioita solussa.
  2. Jos haluat vähentää keskittymistä “paha” kolesteroli, kuten LDL. Tämä siis vähentää riskiä ateroskleroosin, sydäninfarktin, aivohalvauksen aivoissa.
  3. Mukana muodostumista miespuoliset solujen (sperma), membraanit aivojen neuroneissa, kalvot verkkokalvon.
  4. Säädellä synteesi hormonit ja steroidit, kuten testosteroni.
  5. ovat mukana kuljetuksessa kudoksiin happea.
  6. Paranna supistuvien toiminto sydänlihaksen.
  7. Säädellä aineenvaihduntaa onnellinen hormonin (serotoniini), vähentää psyko-emotionaalista jännitystä, estää riski sairastua masennukseen.
  8. Tuki elastisuuden nivelten, vähentää intensiteetti kipu niveltulehdus tai nivelrikko.
  9. Lisää insuliiniherkkyyttä (hidastamalla etukäteen umbók suolistossa).
  10. vähentää tulehdusta elimistössä, mikä estää kehitystä allergisia reaktioita ja autoimmuunisairauksien.
  11. Paranna kognitiivisen aivotoimintaa (muisti, oppiminen);
  12. Estä liiallinen ruokahalu.
  13. Paranna toiminnallisen tilan dermis.
  14. Paranna immuniteetti organismin.
  15. voimistavat kasvua lihasmassaa, nopeuttaa “hoitoa” rasvaa.
  16. Paranna hermo-lihastoiminta, kestävyyttä, yleistä lihaskuntoa.
  17. Estää synteesi kortisolin (stressi hormoni).

Päivittäinen tarve

päivittäistä tarvetta omega-3 happoja on 1-2 grammaa, riippuen sukupuolesta, iästä, terveydentilasta, asuinalueen.
raskaus, vaihdevuodet, laitoksen rakentaminen, päivittäinen määrä kasvoi 2,5-3 grammaa, ja alemman rungon painoa jopa 3-4 grammaa. Suurimmat turvalliset raja kulutuksen yhteyksien – 8 grammaa.

Lisäksi tarve hyödyllisiä rasvaa kasvaa:

  • masennuksen ja autoimmuunisairauksien olosuhteissa (kilpirauhastulehdus, punahukka, Alzheimerin tauti);
  • kylmänä vuodenaikana,
  • intensiivinen urheilu;
  • ateroskleroosi;
  • syöpä;
  • uhka sydänkohtaus tai aivohalvaus;
  • lapsuudessa ja vanhuudessa.

hoidettaessa toiminnallisia häiriöitä, käyttämällä 2-4 g omega-3 päivässä. Samaan aikaan, etusijalle väkevöityjen tuotteiden käyttö eläinperäisten (EPA, DHA). Päiväannos jakautuu 3 annosta.

edut ja haitat

moitteettoman toiminnan kehossa on tärkeää kuluttaa vähintään 0,65 grammaa omega päivässä. Jos rasva normi päivällä alle kriittisen minimi, on “lihava” vika.

tekijöitä, jotka aiheuttavat pulaa olennainen triglyseridien kehon:

  • pitkäaikainen paasto;
  • epätasapainoinen ruokavalio, kuten kasvissyönnin ja raakaa ruokaa;
  • tiukkaa mono-ruokavalioon;
  • toimintahäiriö ruoansulatuskanavan.

puutosoireita omega-3:

  • jatkuva jano;
  • ihon kuivuus,
  • hauras kynnet;
  • hiustenlähtö;
  • hilse;
  • pitkäaikainen masennus, apatia,
  • allergista ihottumaa iholla;
  • rikkoo tuolin, ummetus,
  • nivelkipu, lihakset, jänteet;
  • hidas parantaa haavat, hiertymät, naarmut,
  • verenpaineen nousu,
  • heikkeneminen muistia, huomiota;
  • väsymys, toimintakyvyn menetystä;
  • viive henkisen kehityksen (imeväisille ja esikoululaiset);
  • laski koskemattomuutta, usein vilustuminen.

Muista, puute omega-3 kehon johtaa neuropsykiatriset sairaudet, autoimmuunisairaudet, kardiovaskulaaristen sairauksien, hormonaalisia häiriöitä.

Huolimatta siitä, että yliannostus monityydyttymättömien lipidien on erittäin harvinaista, hallitsematon saanti rasvojen voi vahingoittaa terveyttä.

Merkkejä ylimäärä PUFA:

  • pitkittynyt ripuli;
  • alhainen verenpaine;
  • toimintahäiriö ruoansulatuskanavan;
  • pienentää veren hyytymistä, ja sen seurauksena, verenvuotoa niveliin (hemartroosin), sisäisen ja ulkoisen verenvuodon.

Vasta nauttimista aineista:

  • hyperkalsemia;
  • yksittäisten suvaitsemattomuutta ​​li>
  • kilpirauhasen liikatoiminta;
  • tuberkuloosi (aktiivinen faasi).

Lisäksi mahdollisuus saannin olennaista rasvojen oraalisten antikoagulanttien tai fibraattien, on tärkeää keskustella perhelääkäri.

lääketieteelliseen käyttöön

Koska omega-3-rasvoja esiintyy hypolipideemisia immuunimuokkaavia, antikoagulantti (verenohennuslääkkeitä), ja verenpainetta alentava vaikutus, niiden käyttöä farmakologisen käytännössä.

Käyttöindikaatiot:

  • lihavuus minkä verran;
  • krooninen nivelten vaurioita;
  • verenpaineesta;
  • diabetes;
  • alijäämä kehon paino;
  • hyperkolesterolemia;
  • verisuonitautien aivojen;
  • nivelreuma;
  • allergiset ihotaudit (psoriasis, ekseema);
  • verisuonileesioita raajojen;
  • autoimmuunisairaus (nefropatia, tireodit, SLE);
  • osteomyeliittiä;
  • sydän- ja verisuonitautia (rytmihäiriö, iskemia, sydäninfarkti);
  • masennusta;
  • lyhyt suolen oireyhtymä.

Lisäksi, nämä lipidit käytetään estämään syövän kasvaimia (monimutkainen terapia).

Miten omega 3 (kapselit)?

hoidettaessa toiminnallisia häiriöitä käyttämällä eläinrasvat (DKG ja EPA). Terapeuttiset annostukset olennaisten lipidien on 2,5-3 grammaa päivässä. Kalaöljykapselit ottaa välittömästi aterian jälkeen, juominen 100 ml puhdasta vettä. Päivittäinen annos jaettiin kolmeen yhtä suureen annokseen.

Mieti miten valita korkealaatuisen rikastetta monityydyttymättömiä rasvoja.

Ruoka Bio-komplekseja omega-3

Etiketit lipidosterolic lääkkeiden useimmiten ilmaisee kokonaismäärä kalaöljy kapseliin. Kuitenkin, hoitoon toiminnallisia häiriöitä, on tärkeää valita yhdisteitä, jotka sisältävät suuren pitoisuuden EPA: n ja DHA: ta.

Tämä luokitus lisäravinteet:

  1. Omega 3 Triple vahvuus (Solgar). Lääke sisältää suuren annoksen omega-3-rasvahappojen uutetaan lihaksen kylmän veden kalalajien. Kokonaismäärä monityydyttymättömien lipidien joka kapseli käsittää 882 milligrammaa (504 mg EPA: n ja DHA 378 mg).
  2. Omega 800 (Madre Labs). Orgaaninen lääkitys kalaöljyä saatavilla muodossa pehmeisiin gelatiinikapseleihin. .Stä sisältää: dokosaheksaeenihappo (320 mg) ja eikosapentaeenihappo (480 mg) kanssa.
  3. Ultra omega 3 (nyt elintarvikkeisiin). Koostumus Tämän väliaineen on 750 milligrammaa triglyseridi omega-3 (500 mg EPA, 250 milligrammaa päivässä). Lisäksi, kukin kapseli täydentää on suljettu erityinen enteerisesti päällystettyjä (estää epämiellyttävä jälkimaku, röyhtäily, pahoinvointi).
  4. Omega-3 (luonnolliset tekijät). Gelatiinikapseli sisältää 600 mg monityydyttymättömiä rasva- (200 mg DHA: ta, 400 mg EPA).

ylläpitää terveyttä kurssin kesto lisäravinteiden 3-4 kuukautta. Taajuus hoito on 1-2 kertaa vuodessa.

Ruoka lähteet

Koska olennainen rasvat eivät syntetisoi suoliston mikrobisto, joka päivä on tärkeää säätää äänenvoimakkuutta niiden saanti.

Taulukon nro 1 “Food lähde “eläin” omega-3″, mikä on stereotracklist EPA: n ja DHA: n 100 grammaa tuotetta, grammie rasva сардины26 – 30Печень трески15Рыбий rasvaa лосося10Икра musta, красная6 – 7Сардина, Atlantic сельдь1,5 – 2,4 Salmon Atlantic лосось1,2 – 2,4 makrilli, макрель2Тунец1,6Меч-рыба1,14Палтус, форель0,7 – 1,3Устрицы0,7Креветки0,6Камбала, Pollock, хек0,5Раки, rapujen, simpukoiden, meri гребешок0,3 – 0,4 Marine окунь0,3Сом0,25 – 0,35Треска0,2Таблица “Tuotteet, jotka sisältävät kasvi- omega kolme” Lähde alfa-linoleenihapon kislotalimonnaya ALA 100 grammaa ruokaa, Gramineae масло55Листья maapähkinöitä (tuore) 50Семена pellava (tuore) 18Рапсовое масло9 – 12Масло pähkinä ореха11Киноа (vilja ) vehnä 8Масло зародышей7Горчичное масло5 – 6Грецкий орех5,5Семен чиа5Портулак (tuoreet) 4Шпинат (tuore) 0,9Спирулина0,8Орех пекан0,75Редис0,6Горчица (lehdet) 0,5 Olive масло0,45Миндаль0,4Малина, mansikat, авокадо0,15Капуста (kukkakaali, parsakaali), 0,1Фундук0,1

muista, että yhdisteet, ryhmän omega-3 tuhoutuvat helposti vaikutuksen alaisena aurinko, happi, korkeita lämpötiloja. Siksi täyttää päivittäisen tarpeen organismin välttämättömiä rasvoja, on suositeltavaa käyttää suolattu, marinoitua kalaa, tuoreita vihanneksia ja hedelmiä, kasviöljyä, raaka pähkinät.

Omega-3 lapsille

Rasvahapot omega-3 on tärkeä rooli muodostumista hermoston, immuunijärjestelmän ja hormonaalisia järjestelmiä lapsen, sekä oikea ontogeneesi aivojen, funktionaalisuus pysyi yllä visuaalisen laitteen, laskemme pysyvän hampaat. Mielenkiintoista on, että ensimmäisen elinvuoden vauva saa kaikki välttämättömät ravintoaineet, kuten triglyseridejä yhdessä äidinmaidossa. Kuitenkin, 90% naisista imetyksen aikana, on akuutti pula monityydyttymättömiä rasvahappoja kehossa. Tämän seurauksena lapsi alkuvuosina kokea rasva vajaatoiminta.

Puutosoireet omega-3 lapsuudessa:

  • taipuvaisille, atooppinen ihottuma (johtuen häiriöitä immuunijärjestelmän);
  • lasku kognitiivisten kykyjen (saavutus, tarkkaavaisuushäiriö, muistin);
  • hyperaktiivisuutta;
  • ihon kuivuus,
  • allergisia reaktioita;
  • näön hämärtyminen.

Mielenkiintoista, aivot lapsi kehittyy ikään asti 14. Siksi lapsia ensimmäisen elinvuoden, on tärkeää saada ainakin 1 gramman omega-3 päivässä. Tämä päivän menu murusia rikastettu hedelmiä, vihanneksia, äyriäisiä, pellavaöljy. Lisäksi päivittäinen tarve rasvojen muodostavat tiivisteet kalaöljyä. Kuitenkin vauvoja jopa kolmeksi vuodeksi, on vaikea niellä iso kapseli. Joten herää kysymys: kuinka juoda lääkkeitä? Näihin kysymyksiin, valmistajat ovat kehittäneet erityinen sekoitus, tuotettu siirappien, makeiset, purutabletit.

Suosittu lasten komplekseja omega-3

  1. “Omega-3 lapsille” alkaen Oriflame (Wellness, Ruotsi). Valmistukseen sisältyvät kalaöljy, E-vitamiinia, sitruuna öljyä, antioksidantteja. Työkalu tuotettu siirapin muodossa.
  2. “Smart omega 3 lapsille” (Delta Medical, Sveitsi). .Stä sisältää kalaöljyä, mehiläisvahaa, vitamiineja, C, D3. Koostumus on valmistettu kapseleihin, joita voidaan pureskella.
  3. “Supradin lasten kanssa koliinia ja omega-3” (Bayer, Saksa). Lääkitys sisältää: dokosaheksaeenihappo, nikotiiniamidi, kolekalsiferoli, A-, E-, C-, B4, B6, B12. Muoto vapauttaa varoja gummies.
  4. “Multi-tabs, Intello lapset omega-3” (Ferrosan, Tanska). Lääkkeen koostuu: kalaöljytiivistettä, mukaan lukien EPA ja DHA, tokoferoli, C-vitamiinia Child vapauttavan koostumuksen muodossa pureskeltavien kapselit maku mustaherukan.
  5. “Pikovit omega-3” (KRKA, Slovenia). Monnivitamiinivalmiste sisältää kalaöljyä, b vitamiineja (tiamiini, foolihappo, pyridoksiini, riboflaviini, syanokobalamiini), retinoli, tokoferoli, kolekalsiferoli, dekspantenoli, askorbiinihappo. Muodossa kysymys täydennysosa – siirappia.

Omega-3 Naisten

Koska PUFA: t ovat “vastaavat” metabolisen prosesseja elimistössä ja elastisuus solukalvojen ja oikea aivotoimintaa, joka nainen on tärkeää kuluttaa vähintään 1-1,5 grammaa puhdasta omega-3 päivässä. Raskauden aikana päivittäinen vaatimus triglyseridien kasvoi 2 kertaa.

Mieti hyödyt kalaöljyn naisille:

  1. Vähentää kuukautiskipuja, vähentää määrä “vilkkuu”, ja parantaa mieliala “kriittinen päivää”, anti-inflammatorinen vaikutus.
  2. vähentää ahdistusta, parantaa mielialaa, lisää tehokkuutta masennuslääkkeitä.
  3. Hidastaa notko ihoa ja ryppyjä.
  4. Estää osteoporoosin, erityisesti vaihdevuosien aikana.
  5. Vakauttaa “hormonaalista tulva” vaihdevuodet.
  6. Vähentää 30% riski tiheä rinnat, sekä esiintymistodennäköisyys kasvaimia ja polyypit paksusuolessa (miehillä tätä ei sovelleta).

Lisäksi kalaöljy – olennainen ravitsemus tekijä vaihdevuosien aikana. Kun otetaan huomioon, että vaihdevuodet liittyy häiriön mineraali- ja rasva-aineenvaihdunnan naisilla 55 vuotta kehittää verisuonitautien, kuten endoteelin toimintahäiriö. Tässä tapauksessa, muuttaa reologiset ominaisuudet veren siten lisää veren hyytymisen.

kehittymisen estämiseksi tromboosin, sydän-verisuonisairauksien, aineenvaihdunnan häiriöt, ja myös helpottaa epämiellyttäviä oireita vaihdevuodet (sydämentykytystä, kuumia aaltoja, yöhikoilua), päivittäistä ruokavaliota on rikastettu elintarvikkeita runsaasti tärkeitä rasvoja, tai orgaaninen bio-kompleksit .

On erityisen tärkeää ottaa sisältäviä tuotteita omega-3 ylipainoisia naisia ​​suunnittelevat raskautta, “istuu” dieetillä, alttiita sydän- ja verisuonitauteja.

Johtopäätös

siten, että omega-3-sarjan välttämättömien lipidien, joilla voimakas anti-inflammatorinen, antikoagulantti, immunomoduloiva, antioksidantti ja antilipidny toimintaa. Monityydyttymättömiä rasva- eivät syntetisoidaan ihmiskehon on siis välttämätöntä saada niitä ulkoa. Voit tehdä tämän päivän ruokalista sisältää rasvainen kala tai äyriäiset, Pellavansiemenöljy, tuoreita yrttejä. Lisäksi 1-2 kertaa vuodessa sinun täytyy juoda bio-kompleksit, jotka sisältävät “eläimet” omega-3 (EPA ja DHA).

Optimaalinen rasvan on 1 gramma päivässä. Jos sinulla on kuiva iho, hilse, akne, psoriaasi tai ekseema, päiväannos happojen lisäys 2 – 3 grammaa.

Tietoa Tuulikki Tuomioja 17 Articles
On helppo tutustua avoimeen henkilöön kuten Tuulikki Tuomioja , mutta ehkä tärkeintä on, että hän on järkevä ja rauhallinen. Tietenkin hän on myös intohimoinen, herkkä ja kärsivällinen, mutta tavallaan he ovat pienempiä piirteitä, ja he ovat myös häiritseviä käyttäytymismalleja. hänen järkevä ajattelu, vaikka hän on usein adore varten. Ystävät luottavat usein siihen, että he ja hänen rohkeat luontoansa tarvitsevat tukea. Kukaan ei ole täydellinen tietenkin ja Tuulikilla on runsaasti sadepäiviä. hänen loukkaava luonne ja provosoiva luonne voivat aiheuttaa asioita lämpenemään usein henkilökohtaisella tasolla. Onneksi hänen rauhallinen luonne loistaa kirkkaammaksi useimmilla päivillä